דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שער הדולר 

מאת    [ 26/05/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3570 פעמים ]

שער הדולר

כמה חשיבות יש לכסף בעולם, אין ספק בכלל בכך. גם אלו הטוענים "כסף זה לא הכול" יודעים שזוהי לא יותר מקלישאה. בעולם של היום, הכול נקבע לפי כסף – החלטות, דעות, אפילו אהבות מושפעות רבות מהעניין הכלכלי. במידה ואנו רוצים להיות אנשים עם כסף רב, חשוב גם שנדע איך להתנהל איתו – כסף זה לא רק היכולת להרוויח אותו, אלא גם היכולת לשמור אותה ולהמיר כמות כסף קטנה לגדולה יותר מבלי לפעול יותר מדי. הכנסה כזאת קרויה גם הכנסה פאסיבית.

מסתבר שלא רק הימורים או כל שיטה לא חוקית אחרת להכנסה פאסיבית קיימות, ניתן לעשות הכנסות פאסיביות רציניות ומאסיביות באמצעות מעט ידע ותחכום הקשורים לנושאים דוגמת מט"ח (המרות של מטבע חוץ), השקעה במניות בבורסה, השקעות בנדל"ן ומשכנתאות ארוכות טווח ועוד.
כל אלו הם תחומים המתבססים על דבר אחד חשוב מאוד הנקרא "שער הדולר". אם לא ידעתם עד היום את משמעותו של שער הדולר ומה ההגדרה הבסיסית אומרת, כנראה שמעולם אפילו לא התחלתם לחשוב בגדול. כל אדם המחזיק מעצמו כאחד היודע להתעסק עם כסף ולעשות סכומים גדולים, מן הסתם גם מודע ויודע את כל העניין הזה – אך אם אתם אינכם כאלו, אין זו סיבה לבושה או לצער כיוון שהנושא ניתן ללימוד מהיר מאוד והתפיסה שלו לא קשה כלל. החוכמה היא לדעת להתמחות באמת בנושא שער הדולר על-מנת לדעת איך להשתמש בשינויים הדינאמיים הנקבעים בו מדי יום ולנצל אותם להמרה של כסף. לא רבים יודעים לעשות זאת, אך מי שיודע – ייתכן והפך לטייקון כתוצאה מכך. זוהי אומנות מדויקת ומתוחכמת שדורשת ידע רב בכלכלה ויכולות כספיות רבות.

אז למי שלא יודע – שער הדולר זוהי הגדרה לעליות וירידות בערכו של הדולר הנקבעות מדי יום. כפי שאתם יודעים, הדולר הוא מטבע הסחר העולמי ומשמש כמטבע הרשמי והבינלאומי בשוק הגלובאלי. מדינות רבות מבצעות סחר בכספים אחת עם השנייה בשיתוף והמטבע שמשמש כמעט תמיד במקרים הללו הוא הדולר. אותו מטבע (שלמעשה עשוי משטר), הוא כמו השפה האנגלית – הגורם הרשמי והבסיסי לכל העולם – אלא שהפעם לא לשם שפת הדיבור, אלא לכלכלה. שער הדולר הוא לא יציב ויכול להשתנות כל יום, לכן יש מדדים באינטרנט לבדיקת שער הדולר היציג ותמיד אפשר להתעדכן ולבדוק. במידה ושער הדולר יהיו כל מני נסיונות להחזירו וגורמים חיצוניים צריכים להתערב כמו בנק ישראל וכו'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב